Wat kunt u doen om ons te helpen

Voor iedereen die de mail niet heeft gehad, maar wel ons goede doel wil steunen. Hier nogmaals de informatie en het bankrekeningnummer.

NL42RABO 0306 4935 94 t.n.v. Stichting Sint Helpt.

****************************

Zou het niet mooi zijn, wanneer ieder kind zich geliefd voelt door Sinterklaas? Hoe leg je uit dat Sinterklaas bij jou niet langs is geweest op 5 december? Wanneer je ouders gebruik maken van de Voedselbank zijn Sinterklaas-cadeautjes niet de eerste prioriteit.

Stichting Sint Helpt biedt hier de helpende hand.

Onze stichting heeft als doel om alle kinderen in de leeftijd van 0-12 jaar, wiens ouders gebruik maken van de Voedselbank in Zeeuws-Vlaanderen een mooi sinterklaas-cadeau te bezorgen. In 2018 waren het ruim 275 kinderen en de verwachting is dat dat er dit jaar weer meer zullen zijn. Wij brengen rond pakjesavond alle pakketten zelf rond naar de 8 uitdeelpunten zodat alle cadeautjes bij de juiste kinderen terecht komen.

Maar daarbij hebben we wel uw hulp nodig.

We hebben uw financiële hulp hard nodig want zonder onze sponsoren geen pakjes en wij vinden nog steeds dat ieder kind recht heeft op een mooi nieuw cadeau met Sinterklaas. Om onze begroting sluitend te krijgen en alles te kunnen bekostigen, gaan we uit van een bedrag van 8.500,- euro. Dit bedrag bestaat uitsluitend uit giften van vrienden, familie en sponsoren.

Uw donatie zien we graag tegemoet op rekeningnummer: NL42RABO 0306 4935 94 t.n.v. Stichting Sint Helpt.

Alvast enorm bedankt,

Namens Stichting Sint Helpt,

Trees Adriaansen, Jacqueline van de Voorde, Audrey Verrassel en Gerry Reijnhout

Debit Card

Doe een gift

Onze stichting waardeert de vrijgevigheid en betrokkenheid van mensen zoals u, met elke bijdrage die u doet kan Stichting Sint Helpt voor elke gezin wat gebruik maakt van de Voedselbank op pakjesavond een zak met cadeautjes en snoepgoed verzorgen. Wilt u meer informatie of geïnteresseerd in een speciale actie die past bij uw bedrijf of familie, neem dan gerust contact met ons op. Via email, telefoon of via onze Facebookpagina Stichting Sint Helpt.

Hoe werkt het?

• In samenwerking met Voedselbank Zeeuws-Vlaanderen verzamelen wij begin oktober alle gegevens van de gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Op alle 7 locaties van de Voedselbank (Aardenburg, Axel, Breskens, Hulst, Sas van Gen, Terneuzen en Oostburg) worden formulieren uitgereikt waarop de naam en de leeftijd van de kinderen in dat gezin worden ingevuld. Zo weten wij hoeveel jongens, hoeveel meisjes er in elke leeftijdscategorie zijn.

front foto facebook pagina_edited.jpg

"Het mag niet uitmaken waar je wieg heeft gestaan, in Sinterklaas moet je kunnen geloven"