front foto facebook pagina_edited.jpg

Wat gebeurt er met uw donatie?

Zou het niet mooi zijn, wanneer ieder kind zich geliefd voelt door Sinterklaas? Hoe leg je uit dat Sinterklaas bij jou niet langs is geweest op 5 december?

Wanneer je ouders gebruik maken van de Voedselbank zijn Sinterklaas-cadeautjes niet de eerste prioriteit.

Stichting Sint Helpt biedt hier de helpende hand.

Onze stichting heeft als doel om alle kinderen in de leeftijd van 0-14 jaar, wiens ouders gebruik maken van de Voedselbank in Zeeuws-Vlaanderen een mooi sinterklaas-cadeau te bezorgen. In 2021 waren het bijna 400 kinderen en de verwachting is dat dat er dit jaar weer meer zullen zijn. Wij brengen rond pakjesavond alle pakketten zelf rond naar de 7 uitdeelpunten zodat alle cadeautjes bij de juiste kinderen terecht komen.

Wat zit er in een pakket?

• Een kadootje en wat snoepgoed met een kostprijs tussen de € 20,- en € 25,- per kind

• Verder (als het budget het toelaat) een functioneel kado zoals een dekbedovertrek of een lekkere warme badjas.

Dit wordt uiteraard mooi in sinterklaasstijl ingepakt. Bij elkaar hebben wij voor 430 kinderen een budget van €20.500,- begroot.

Daarom hebben wij uw financiële hulp hard nodig.

Zonder onze sponsoren geen pakjes en wij vinden nog steeds dat ieder kind recht heeft op een mooi nieuw cadeau met Sinterklaas. Om onze begroting sluitend te krijgen en alles te kunnen bekostigen, gaan we uit van een bedrag van €20.500,- euro. Dit bedrag bestaat uitsluitend uit giften van vrienden, familie en sponsoren.

Uw donatie zien we graag tegemoet.

Alvast enorm bedankt,

Namens Stichting Sint Helpt,

Trees Adriaansen, Jacqueline van de Voorde, Audrey Verrassel en Gerry Reijnhout

Doneer en geef deze kinderen ook een mooi sinterklaasfeest:

Hoe werkt het?

In samenwerking met Voedselbank Zeeuws-Vlaanderen verzamelen wij begin oktober alle gegevens van de gezinnen met kinderen tot 14 jaar. Op alle 7 locaties van de Voedselbank (Aardenburg, Axel, Breskens, Hulst, Sas van Gen, Terneuzen en Oostburg) worden formulieren uitgereikt waarop de naam en de leeftijd van de kinderen in dat gezin worden ingevuld. Zo weten wij hoeveel jongens, hoeveel meisjes er in elke leeftijdscategorie zijn.

front foto facebook pagina_edited.jpg

Vrije bedrag keuze

Iedere donatie, van groot tot klein is van harte welkom op rekeningnummer:

NL42RABO 0306 4935 94 t.n.v. Stichting Sint Helpt.

1 kind: 45,-

Ik doneer graag 40 euro en geef daarmee 1 kind een fijn sinterklaasfeest.

2 kinderen 90,-

Ik doneer graag 80 euro en geef daarmee 2 kinderen een fijn sinterklaasfeest

3 kinderen 135,-

Ik doneer graag 120 euro en geef daarmee 3 kinderen een fijn sinterklaasfeest